Subject: Eelnõu edastamine arvamuse avaldamiseks
From: Anastasia Nõmmik - RAM <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 10:35:47 +0300

Tere!

Edastame AKI-le arvamuse avaldamiseks krediidiasutuste seaduse ja teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõu (EIS-is toimik nr
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/63c28d45-9118-4ce5-853a-0f
c882cd7012> 25-0722). Kuigi eelnõu esimene kooskõlastusring lõppes
augustikuuga, on Justiits- ja Digiministeerium palunud eelnõu esitada
AKI-le arvamuse avaldamiseks, kuivõrd nende hinnangul omab eelnõu
puutumust andmekaitsega.

Ootame teie tagasisidet eelnõule 5. oktoobriks.

Heade soovidega

 <http://www.fin.ee/>  <http://>

Anastasia Nõmmik

nõunik | Finantsteenuste poliitika osakond

5854 5096 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<http://www.fin.ee> www.fin.ee